lørdag 15. august 2009

Tre uker

Først så må jeg fortelle at i dag eller i går, huff fredag så har det gått tre uker siden jeg flytta. Det virker litt mer ekte nå, men er fortsatt veldig rart.

Har egentlig ikke skjedd så veldig mye de siste dagene. Var på fotballtrening på torsdag. Det gikk sånn halvveis, hadde noen bra reddninger, men dreit meg ut noen ganger også. Men jeg ble da bedt med på første kampen, det er ikke verst bare det. Så i morra kl tre skal jeg spille kamp med et svenskt lag, med jenter jeg ikke kjenner. Spennende spennende.
På onsdag var jeg, Ann-Mari og gutta bortom jobben til onkel, eller han jobber egentlig på saab som ettelleranna, men saab eier eller driver et treningssenter, så onkel jobber der hver onsdag på ettermiddagen. Så da var vi der og trente litt og sånn, det var jo gøy: ) Slitsomt, men gøy ; )

Jeg går rundt og tenker veldig mye om dagen, på alt mellom himmel og jord.
Lurer på hva som hadde skjedd hvis jeg og Susanne hadde dratt til Oslo de to ukene vi egentlig skulle være der. Lurer på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde kommi inn på skolen. Og tenker veldig på hva som kommer til å komme, noen ganger veit jeg ikke om jeg i det hele tatt vil vite det.
Tenker jo veldig mye på Susanne, hva ho gjør, hvordan ho har det, osv. Er liksom ikke vandt til å ikke ha ho i nærheten hele tiden. Savner ho masse<3
Også tenker jeg masse på meg selv, hvem jeg er, hva jeg synes om meg selv, hva det skal bli av meg, bare alle de generelle greiene.
Tenker også på hvordan de her i huset har det. Jeg får jo vite litt, men er fult klar over at jeg ikke får vite alt. Kanskje er et best for meg i den situasjonen jeg er i nå, kanskje ikke. Jeg veit ikke. Jeg bare håper at jeg ikke blir no ekstra som bare fyller på i livet dems.
Nå skal jeg på møte med en lege i morra (tidlig!) så da får vi se hva han sier, om jeg må ha noe medisiner (for depresjonen min, hvis han/hun mener jeg har det da så klart) eller om jeg bare skal til sånn psykologgreie.. Gruer meg, men det går jo sikkert bra. Skal dit klokka 08:00 så det er jo ikke mange timene til :S

Nå så jeg bare DEN DIGRE edderkoppen på rommet mitt, FY F... Det knasa når jeg mosa den *spypåmeg*.. Ååå.. Udigg : / Særlig at jeg får sove nå : (
Men jeg må bare prøve.

Sees seinere bloggere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar