tirsdag 4. august 2009

Ikke i humør i kveld


Er ikke i humør til å blogge i dag, alt for mange følelser som svirrer rundt inni meg og kan ikke si at de er så veldig happy. Nå vil jeg bare legge meg og sove og våkne til en ny dag i morgen. Problemet er at selv om det kommer en ny dag, så er fortsatt de gamle tankene og følelsene der. Noen ganger skulle jeg ønske jeg bare kunne legge dem fra meg og gå min vei. Men sånn er det altså ikke. Alle tankene og følelsene dine blir i deg uansett hva du gjør, tror egentli at man bare må lære seg og leve med det. Finne metoder som gjør det lettere å takle det. Nå har jo ikke jeg så veldig mange fornuftige metoder enda, så jeg får bruke den jeg har og overleve med det.
Mer utfyllende og spennende blogg i morgen (så spennende som den kan få blitt i hvert fall:P).
*Hvis det er noen der ute som leser bloggen min, kan noen av dere svare meg på det her ?
-Hvis man elsker noen så høyt at man kunne død for den, er det da riktig å dø for den eller er det bare egoistisk?
<3s.k<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar