søndag 30. august 2009

Ny dag, nytt mål

Alexander hjemme igjen! :D Nå får vi bare håpe at det varer litt lenger enn bare en natt denne gangen da : ) Han tar det faktisk ganske pent, så klart de første dagene var han helt stille og så bare helt vettskremt ut, men det er jo ganske logisk da. Men nå leker han og koser seg i senga, men det er noen ganger han vil være med og han vil også, osv. Han venner seg nok til det når det har gått et par uker, jeg bare lurer på hva det her gjør med han sånn i seinere tid :S Så klart er det jo ikke sikkert at han tar no skade av det, men sjansene er jo der. Han blir totalt isolert fra resten av "verden", han bruker ikke beina i det hele tatt så han må jo nesten lære seg å gå på nytt. Altså, han veit jo fortsatt hvorden han gjør det, men musklene blir jo ikke brukt og beinet er jo brekt så det vil jo gjøre litt vondt det å. Tror nok egentig at vi bare får vente og se, er bare jeg som tenker på sånne ting og hvordan de kan bli løst veldig fort (uvane kanskje?)

Spilte ny kamp i dag, og da ble det jo nytt mål, men denne gangen ble det bare ett da. Eller, to, men det første ble anulert pga at vi fikk frispark i stedet : ) Stillinga ble da 1-1, uavgjort. Det er da ikke så altfor geli det heller : ) Var ikke så veldig mye å gjøre for meg, forsvaret tok det meste, jeg bare plukka opp noen baller nå og da.

Tablettene jeg går på skal jo gjøre alt så mye bedre, bare et par bivirkninger. Ja, et par bivirkninger er jo greit nok det hvis de ikke bivirker veldig mye. Det stod på den greia at man kunne bli svimmel, få litt problemer med å sove, bli litt mer depresiv, osv. Ja altså, nå ble jeg ikke så veldig mye mer depresiv da (det er jo forsovitt greit og det da), men svimmel og søvnproblemer kan man vel trygt si. Nå har jeg jo endel søvnproblemer fra før, men de har blitt værre. Også blir jeg veldig lett svimmel, bare jeg reiser meg sånn enkelt så blir jeg litt svimmel. Det som bekymrer meg litt er det at når jeg spilte kamp i dag så ble jeg litt svimmel da også, og det er jo ikke så veldig bra. Men nå skal jeg møte legen i morra, så da får vi se hva ho sier.


Nå er det bare en uke igjen til jeg og Susanne har vert venner i 3 år :D Veit ikke helt hva vi skal finne på, men vi (ho) kommer vel opp med noe bra noe :D ; ) Gleder meg masse til å se ho igjen<3
( susannekarlsen.blogspot.com )


Har fått meg en god røyke kammerat, et piggsvin driver og tusler rundt på gressplenen rett forran der jeg sitter og røyker, den har vert der opptil flere kvelder : ) Så nå tenke jeg egentlig at jeg skulle gå ut og se om den er her.


Hvis den fortsetter å komme må jeg vel snart gi den et navn.
Er det noen som har no bra tips til navn ?

2 kommentarer:

  1. Ludvig :) etter han i flåklypa!
    Vi har et pinnsvin som dukker opp i hagen, og han heter det, men vi haller han Ludde :)

    SvarSlett