tirsdag 4. august 2009

Slitsomme timer



Huff ,nå døør jeg snart! Er så trøtt at jeg stuper! Og det hjelper vel ikke så veldig mye når skrifta på det jeg holder på med er så liten at man må jo nesten ha briller for å lese det. Åååå... Jeg er så trøtt.

Susanne hjelper jo heller ikke så veldig mye på humøret for å være helt ærlig. Kan ikke forstå hvorfor ho alltid skal rote seg bort i alt mulig tull, når jeg ikke er der så jeg kan dra ho ut av det : / Bedre blir det jo ikke når ho ikke kan sende en mld og fortelle hva som skjer i det minste. Men, sånn her har skjedd før og jeg blir bare irritert fram til ho sender mld og forteller at alt er bra og later som om det ikke engang har skjedd :P Men denne ganger er det jo litt anderledes, men vi får nå se når ho sender mld, så får jeg høre hva som har skjedd.

Nå burde jeg vel komme meg tilbake til den jobben jeg skal gjøre sånn at jeg kan bli ferdig med det, lenge til klokka er fem og jeg kommer meg til hælvette bort herifra : /

Fram til neste gang jeg skal jobbe da så klart :P


So Long

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar