mandag 17. august 2009

Lørdag, søndag, mandag

På lørdag var jeg hos legen. Det var vanskelig å snakke med ho, for ho var helt blank når det gjaldt norsk. Ho forsto ingen ting av det jeg sa, så er jævli glad Ann-Mari var der. Jeg fikk no piller som jeg skal ta, som liksom skal hjelpe mot depresjonen min. Det kan ta et par uker før jeg merker at de hjelper. De første par ukene kan pillene gjøre så jeg blir mer neffor, derfor fikk jeg noen som er mer akkutte.
Jeg spilte også min første fotballkamp på lørdag. Det var kjempe gøy, men jeg var jo drit nærvøs hele tia. Vi vant kampen 6-1, og jeg overraska meg sjøl no jævli. Hadde opptil flere bra reddninger og ble banens beste spiller. Veldig gøy : )

Søndag var jeg med Ann-Mari på jobb. Ho jobba jo bare tre timer, men det var lenge nok for meg. Jeg hadde ingen ting å gjøre, så jeg bare gikk rundt i butikker og snoka. Jeg fant meg no nytt fotball utstyr, så jeg spurte mamma om jeg kunne få og det sa ho ja til siden bror har fått så mye utstyr til crossen. Når Ann-Mari var ferdig gikk vi på apoteket og henta medisinene mine også la ho ut for fotball utstyret.
Søndag kveld var første gangen jeg tok en av de pillene, det var rart og jeg merka at jeg hadde tatt noe. Jeg fikk en sånn vond følelse inni meg og følte meg ordentlig jævli.

Natt til mandag sov jeg såå dårlig, sovna ved ett tia, men våkna sånn ti ganger fram til klokka fire litt over fire. Da sov jeg helt fram til onkel dro på jobb, da var klokka kvart over seks og jeg sov da fram til klokka var halv åtte åtte, men våkna mange ganger da også.

Dagen i dag har egentlig bare kommet og gått. Jeg har ikke gjort noe som helst, bare gått rundt og følt meg som et spøkelse.
Hadde også en god prat med Kristin (ungdomsbasen Lillehammer). Jeg fortalte litt om hva som skjedde og ho snakka masse fornuftig. Det er alltid godt å prate med ho, synes bare det er litt dumt at det nå bare blir over telefon og ikke så ofte. Men er jo så klart glad for det, bedre med litt enn ingen ting! : )
I dag er også første skoledag etter sommerferien. Det føles rart, i dag skulle liksom jeg møte opp på skolen og irritere meg eller ikke over de jeg kom i klasse med. Men sånn er det da ikke, ikke fordi jeg ikke kom inn eller fordi jeg ikke gadd, men fordi jeg har flytta til Sverige. Håper da i alle fall at de som kom inn på skolen kom inn på det de ville og fikk de klassekameratene de hadde lyst på : )

So long everyone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar