onsdag 5. august 2009

Onsdag


Dagen i dag har egentli bare vert rolig, jeg har sitti på verandaen i sola litt også vert på butikken og kjøpt cola så klart ;PJeg har også vert litt nærvøs for den dagen her. Hmm, men hva kan væreså spesielt med den dagen her, det er jo bare en helt vanlig onsdag? Ja, det er en helt vanlig onsdag, men det er også den dagen en viktig person i livet mitt får vite at jeg har flytta. Det er også første onsdagen av mange kommende onsdager. Onsdag har vert en veldig spesielldag for meg og Susanne i lang lang tid. Det er nemlig den dagen vi tosammen drar på Ungdomsbasen, hver onsdag i gudene veit hvor lenge.- Ungdomsbasen (også kjent som Basen) er et hengested for ungdom i Lillehammer, der har de et sted å være og bare henge også er det voksneder som er utdanna til å jobbe med ungdom, så man har også noen å snakke med hvis mamma og pappa ikke er bra nok. Til vanlig har det jobba tre personer der, to damer og en man. Men tidlig i vår, slutten av vinteren slutta mannen så nå er det bare to damer som jobber der. Jeg og Susanne har hatt veldig mye med dem og gjøre, og har fortsatt,til en viss grad for min del da så klart. Men poenget mitt er det at idag, onsdag 05.08.2009 er første dagen Basen har åpent etter sommerferien. Og jeg skulle vert der sammen med Susanne, sitti på trappa en time før og bare venta på at det skulle åpne. Nå er det jo såseint at nå er det jo stengt og det gjør litt vondt å vite at jeg ikke har vert der. Men jeg venner meg vel til det etter vert : /

Ellers så har jeg bare vert glad i sola og slappa av : )


Jeg savner deg så utrolig mye Susanne
Elsker deg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar