torsdag 27. august 2009

It's like death

Jeg kanskje overdriver litt, men jeg får alltid en sånn følelse når jeg er på sjukhuset. Jeg liker virkelig ikke å være der. Så utrolig mange som dør, som er sjuke. Men nå har det seg da sånn at jeg har vert der hver dag siden søndag. Stakkar lille Alexander brakk jo beinet sitt. Det som er litt sjukt er at beinet brakk ikke rett av, men på skrå. Sånn hvis du ser for deg låret til en liten unge (eller ditt eget da, men), også tegner du en strek med fingeren fra uttsia av låret (oppe ved hofta) til innsia av kneet. Sånn på skrå er det brekt. Det ser jo veldig overdrivi ut, og det er jo ikke helt fra hofta til kneet, men nesten. Så nå ligger lillgutten i strekk, dvs: Han ligger på rygg også har de laga hull rett igjennom kneet og stikki en bolt helt igjennom og hengt den fast i sånn stativgreie, så låret er 90 grader i forhold til magen og kneet er i 90 grader.. Det ser helt sjukt ut og sånn skal han ligge i 4-5 uker. Han skal altså ikke ut av den senga i det hele tatt, han må gjøre alt i senga: spise, drikke, dusje (til en viss grad så klart), leke, han får ikke engang gått på do. Så klart hadde det jo vert litt lex og bare ligge i senga og slappe av, men det er liksom no anna når kneet er hengt opp og du kommer deg ikke ut av senga i det hele tatt. Tipper jeg hadde blitt rastløs.
Nå har jo lille Alexander vert på sjukhuset siden søndag, men i morra er det store sjanser for at han kan komme hjem. Hvis vi får han inn i huset da, han ligger jo i sånn sykesenggreie. Men så klart får vi til det, også blir det jo litt bedre for han å være hjemme i stede for på sjukhuset hvor ALLE stirrer på han. Altså, jeg kan jo på en måte forstå det, hvor ofte ser man en 4 år gammel gutt med kneet i oppheng, men man kan drite i å stirre så jævli!!
Ahh.. Godt å få utlitt frustrasjon.

Har spilt fotballkamp i dag. Og jeg kan vel henvise direkte til overskriften her også. Nei da, så jævli spilte jeg ikke, men det var ikke langt i fra. Hadde noen få bra reddninger, men de målan jeg slapp inn var jo helt latterlige. Men det andre laget var bra, de spilte sitt spill mens laget mitt løp rundt som en flokk med høner. Haha, nei da, måtte bare skrive det for det hørtes så gøy ut :P Men det andre laget lekte med oss opptil flere ganger. Når de kom og hadde fri tilgang til et bra skudd på mål bare bråstoppa de og sparka ballen til noen andre på laget sitt sånn i tilfelle de hadde lyst til å prøve å skyte. Følte meg litt lekt med for å være helt ærlig. Men det får nå bare være sånn kampen endte som den endte. Jeg slapp inn 6 eller 7 mål, slutta å telle når de hadde passert 4 ;P Men vi fikk da 4 mål vi også og laget mitt kjempa hardt for de målene :D

Nå bare sitter jeg og kjeder rævva av meg. Alle sover, utenom meg. Jeg er mega sliten både fysisk og psykisk, men jeg er ikke trøtt. Og siden jeg har god ærfaring med å ligge våken i et par timer før jeg sovner så venter jeg heller til jeg blir mer trøtt. Det kan jo ta et par timer det å, men er så slitsomt å bare ligge helt stille og tenke. Så det velger jeg da å ikke gjøre, tror jeg skal røyke i stede jeg. Det er mye bedre :D

Sov godt alle smartinger som legger seg i normal tid, og sov godt alle som er som meg og sitter oppe halve natta ;P Good night

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar