søndag 30. august 2009

sjukhuset igjen

Dagen i dag endte vel egentlig ikke som planlagt. Så klart hadde jeg jo ikke så veldig mange planer, men å tilbringe tre timer på sjukhuset var ikke en av dem. Alexander tissa blod i dag så han ble henta og lagt inn igjen. Så klart jeg ble med av egen fri vilje, men når den lille søte gutten ligger der i senga og spørr om jeg skal være med og sier at han vil jeg skal så er det jo ikke så veldig lett å si nei. Men så klart hadde jeg jo blitt med uansett, jeg vil jo være med å passe på så det går bra med han. Så mens vi som bor i huset her satt på sjukhuset, satt besøket fra Norge igjen i huset :P Haha, er litt gøy hvis man tenker over det. Men så klart, sjansene for at alle hadde fått lov til å være der er jo ganske små.

Stakar gutten, kommer hjem på fredag og må dra tilbake på lørdag, men for håpentligvis får han dra hjem i morra, med mindre de klarer å finne ut hva som er grunnen da så klart. Det klarte de ikke mens vi var der i hvert fall, og ta tok han både urinprøve, blodprøve og sånn ultralyd av nyrene og blæra. Der fant de ikke no spesielt. Men det er jo litt rart da, tisset hans er helt misfarga også klarer de ikke finne ut hvorfor. Greit nok det var bare den ene gangen det var misfarga, men på urinprøva viste det fortsatt masse spor etter blod. Huff, men siden de ikke fant noe så er det helt sikkert ikke så veldig alvorlig (får vi håpe).

Nå har alle lagt seg og jeg ligger våken. Det er utrolig kjedelig, men begynner faktisk å bli litt sliten så forhåpentligvis blir jeg trøtt snart : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar