fredag 21. august 2009

Lett oppsummering


Er litt sliten om dagen, derfor det ikke blir så mange innlegg på meg. Men skal nå prøve å få lagt inn no titt og ofte ;P Har jo gått på tablettene og kroppen min er ikke vandt til dem, så kroppen min reagerer ved å bli trøtt, sove utrolig urolig, svimmel og bare direkte kjei. Men det blir jo sånn nå i starten, blir bedre når de begynner å funke : )


Har ikke hørt noe fra Susanne på noen dager nå. Jeg har ikke vert no flink til å sende meldinger jeg heller og jeg veit at ho har kjempe mye å drive med om dagen, så jeg forventer jo ikke at ho skal sende mætt meldinger da : ) Jeg håper den første uka med skole og ny jobb ikke har vert altfor slitsom og at ho har det bra<3


Var med på fotballkamp i dag, det var med damelaget og de har jo en fast keeper så jeg satt jo bare på benken. Sånn i tilfelle keepern skulle skade seg ell no. Men uansett så var det gøy, vi vant 7-1 og er ubeseira :D Ikke det at jeg har delt det med dem så veldig lenge men ;P Jaja, føler meg fortsatt veldig ubehagelig når jeg er med på trening og kamp. Jeg er ikke så veldig sosial av meg og sliten med å begynne å snakke med noen. Men de er veldig velkomne og det er bra :D


Ellers gjør jeg veldig lite om dagen. Prøver å hjelpe til så mye som jeg kan med hus og smågutta. Også driver jeg og klikker på pcen min da :@ Den begynner å bli full og jeg har ikke penger til
noen harddisk :S Men det ordner seg nok skal du se : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar