søndag 23. august 2009

Brudslöjan

Gikk den vanlige turen på berget, men i dag var det litt anderledes. I dag gikk vi alle sammen, også gikk vi på oversiden av fossen og ned en sånn bratt sti med stiger og tau. Det var kjempe gøy for små guttan syntes det var såå spennende :D Jeg var redd for at det ikke skulle gå så bra, at guttan skulle bli slitne og grinette, at de skulle tryne og skade seg eller no sånn. Men det gikk kjempe fint, de har jo ikke gått der før så det ble det litt mer interesant. Onkel likte også den turen, han syntes alt var så spennende, tok masse bilder og gikk rundt og så på alt :P Hihi. Jeg og han gikk også inn i et sånt mega gammelt hus, gulvet var rivi opp i det ene rommet og det var bare sånn ordentlig gammel og "skummelt".

Uten om det har det ikke skjedd så veldig mye i dag, fikk kjempe vondt i hodet så måtte legge meg litt. Det var sånn spenningshodepine, så jeg hadde vondt fra nakken og fram i panna. Grunnen er vel at jeg sov med pute i natt, pleier ikke å gjøre det så får litt vondt i nakken de få gangene jeg gjør det, også var jeg så smart at jeg sa ok til å ha Alexander på nakken. Det var jo ikke lange stykket, men jeg sliter jo med nakken til vanlig så det ble langt nokk.

I morra har jeg gått på pillene mine i en uke. De første par tre dagene følte jeg meg litt mer neffor enn "vanlig", men nå må jeg si at jeg ikke merker no av dem i det hele tatt. Men det kommer vel etter hvert. Hadde vert fint i hvert fall. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om å gå på dem, men når jeg ikke kan få noen annen type hjelp så får nå bare det gå bra.
Det er jo ikke det at jeg ikke vil føle meg bra, men jeg vil føle meg bra fordi jeg gjør det. Ikke fordi noen piller forteller meg at jeg skal det. Men som Kristin ville svar; Det kommer etter hvert, du trenger bare litt hjelp på veien. Ell no sånt. Syns jeg kan høre ho :P Hihi :D

Ellers så skjer det ikke så veldig mye i livet mitt i Sverige. Spiller litt fotball, koser meg med gutta og bare prøver å hjelpe til litt i huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar