tirsdag 4. august 2009

Apekatt, jeg?



Neinei, jeg bare lexern i et tre jeg :P Når jeg og Ann-Mari gikk turen vår i dag, fant vi en kult klynge med trær, de sto sånn pent i en ring. Veldig spennende ;P
Turen i dag ble som turen i går, veldig veldig lang :P Menmen jeg har vel godt av det til syvende og sist ; )
Også har jeg vert i banken i dag. Fiksa så jeg har svensk bankkonto og bankkort. Han bankmannen var faktisk veldig ålreit, og ikke så lite fin heller, men litt for gammel for meg ;P Hihi. Se, men ikke røre :D
I hele dag har jeg følt meg helt ødelagt, både fysisk og psykisk. Helt fra jeg våkna har jeg kjent litt på den følelsen av "hvorfor stod jeg i det hele tatt opp i dag?" følelsen. Når alt virker helt jævli og ingenting fungerer som det skal. Litt deppa rett og slett : /
Oså kjenner jeg veldig på følelsen av å ikke dele livet mitt med Susanne lenger. Så klart får jo jeg vite hva ho driver med og ho får vite hva jeg driver med. Men nå lever liksom ho livet vårt og livet mitt, alene. Jeg kjenner det at det svir litt : / Men så klart vil jeg jo bare alt det beste for ho, jeg bare håper ho ikke glemmer meg oppi alt.
Nå er det jobbe dag i morgen igjen, så kanskje jeg burde komme i gang med litt soving :P Får se hvordan det går ; )
Nattinatt everyone ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar