mandag 10. august 2009

Helga

Grunnen til at jeg ikke har skrivi noe i helg er, har hatt besøk. Mamma og Christoffer (bror) også kom min bestevenn for å minne meg på hvorfor jeg er så glad i ho. Med andre ord; Susanne var her.

Det har vert en herlig lang helg. De kom seint på torsdag, men dagen hadde knaptest begynt for meg og Susanne. Vi gikk rundt i området her og bare prata masse, jeg kjefta litt og vi bare prata masse sånn som vi alltid gjør. Vi sovna vel sånn rundt halv seks-seks tia, menmen ; )

Det tok ikke lang tid før jeg kjente hvor mye jeg faktisk har savna ho.

Første natta hadde vi en sånn flyvende langbein (den var diiiger) på rommet og vi hold på å klikke, så jeg gikk løs på den med sånn radarspraygreie. Andre natta hadde vi TO, jeg ligger på madrassen på gulvet, tror at Susanne har sovna og er på vei inn porten til drømmeland når Susanne snakker til meg. Da hadde ho hørt noe, ikke lenge etter på lander det noe stort oppå meg. Da hadde ho hørt det igjen rett ved hodet sitt, og bare bestem seg for å rulle ned og oppå meg. Jeg var sååå trøtt, å huff. Men da måtte jeg nesten finne ut hva det var da, og når jeg ikke fant det så fik ejg bare legge madrassen i gangen så fikk vi sove der. Når vi har fått lagt oss ned, og begynner å roe oss litt spretter Susanne opp og kaster av seg dyna. Det viste seg at den utrolig ekle digre langbeinflyvetingen hadde kommi under dyna hennes og krabba på beinet hennes. Den andre fant vi på rommet sittende fast i ene bamsen min. Den levde fortsatt, men hadde satt seg fast så bare vingene surra som faan. Så da drepte jeg den også : ) Har blitt litt av en morder ;P

Jeg kunne fortalt alt jeg og Susanne har gjort i helga, men det hadde blitt så mye at ingen hadde giddi og lese det :P Men en ting er sikkert, og det er at jeg har savna ho masse (med god grunn)!

Dagen i dag har gått med på å være frustrert og trist. Det gjorde utrolig vondt når Susanne dro i dag. Så har egentlig bare gått rundt og ikke helt eksistert i hele dag.


Jeg savner ho masse og elsker ho masse, bestevennen min<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar