lørdag 1. august 2009

Ny seng eller bare et strøk med maling


Jess, da var jeg ferdig med det. I dag har jeg fått mala senga mi, svart så klart, siden rommet mitt skal være litt sånn black and white. Det var faktisk litt gøy også fikk jeg masse sol :D Hihi. Første dagen som har vert ordentlig varmt på en stund så det var godt å ha en grunn til å stå ute i sola. Er egetnlig ikke en sånn person som ligger og soler meg masse, har liksom ikke tålmodighet til det. Men nå fikk ejg litt sol i dag da, ikke det at det synes men:P
Jaja, litt deng har jeg fått i dag og, fortjente det sikkert. Denne ganger var det på trampolina, de er kanskje ikke så store og sterke, men når de jobber sammen er det faktisk ikke så lett å komme seg unna :P De jeg snakker om er jo så klart god guttan mine; Oliver og Alexander. De har funni ut at jeg trenger litt disiplin, så da denger de løs på meg ved å: få meg ned i bakken, sitte på meg, hoppe på meg, kaste seg oppå meg, holde meg fast på alle slags mulige måter og gjerne legge seg oppå ansikt og hode for å være helt sikker på at jeg forstår at her er det de som bestemmer:P Men når kvelden kommer er det jo godt å ha nya "storesyster" som kan børste tenner og lese natta fortellinger og ikke minst låne bort armen sin til å holde rundt: )
Nå sitter jeg bare og venter på at min bedre halvdel skal sende på melding så jeg skal ringe ho. Hvis det blir no av da, kan jo hende vi heller tar det i morra: ) Har sendt en del meldinger med ho i dag for å holde meg oppdatert med hvordan ho har det og hva ho gjør :P <3>
ByeBye

2 kommentarer:

  1. ja och så fint det blev sen:-) du var så himla duktig. Nice!

    SvarSlett
  2. Jo takktakk :) Kanskje jeg skal vurdere et yrke som maler :P HAHAHA:D

    SvarSlett