tirsdag 2. mars 2010

Å.. Stakar meg

Jeg er så død etter kampen i går! Har vondt overalt : ( Og jeg overdriver ikke engang! Det er helt sinnsykt hvor vondt man kan ha i kroppen etter bare en fotball kamp. Jeg har ikke hatt så vondt på leenge.. Kroppen min er virkelig ikke lagd til å spille no anna enn keeper. Eller så er jeg bare ikke trent til å spille no anna enn keeper :P Men uansett om jeg er trent ell ikke: Jeg har vondt :'(
Også tror jeg at jeg begynner å bli sjuk, men det blir vel sånn som alle andre ganger jeg er sjuk: Blir litt sjuk, sånn at jeg kjenner det og at det er ubehagelig, men ikke sånn ordentlig også er jeg sånn leeeeenge.. For en gang skyld synes jeg at jeg kunne blitt ordentlig sjuk også kan det gå over etter 2 dager.. Det er mye bedre enn å gå to månederog føle seg dårlig! Eller?

Hadde møte i dag, hos no sånn sjukgymnast (er litt usikker på hva det heter på norsk!). Det var litt rart. Jeg skal lære meg og kjenne kroppen min. Bli klar over den osv. Jaja, blir sikkert bedre etter hvert : )

Også har jeg vert flink i dag! For selv om det var varmegradet ett par dager, så er jo det long gone! I dag har det snødd masse, så jeg tenkte det at siden alle klager over at jeg ikke gjør noen ting og påpeker alle mine feil så kunne jeg være så flink å måke snø.. Det var helt jævlig med tanke på kroppen min, men det fikk nå bare være sånn. Jeg tenkte jeg skulle prøve å bli ferdig før onkel kom hjem fra jobb, sånn at det ikke skulle virke sånn: se på meg så flink jeg er. Men det rakk jeg da ikke, det tok lengre tid å måke enn jeg hadde tenkt. Men jeg hadde nå i hvert fall gjort endel før han kom : ) Oi så flink jeg er.

Prata med Susanne natt til søndag. Det var bare kjempe gøy. Jeg hadde tenkt til å legge meg når ho sendte mld og spurte om jeg var våken, så da ringte ejg ho sånn at jeg skulle slippe å måtte vente på mld og vente på mld.. Hadde planlagt og bare prate kjapt, hah ja særlig :P Vi prata sikkert så mye som en og en halv time! Men det var hærlig, alltid gøy å prate med ho. Også er det så godt når vi prater sånn for da kan ho få ut frustrasjon og irritasjon til meg også kan jeg få ut frustrasjon og irritasjon til ho.
Tror nok alle trenger noen som de kan gjøre det til. Da er det jo såklart veldig viktig at det kan gå begge veier. Og heldigvis har jeg Susanne, jeg tar gjerne i mot alt ho har å komme med og ho tar i mot alt jeg trenger å komme med : ) Bestestevennen min<3<3

Men nå tror jeg faktisk at jeg skal gjøre meg i stand og legge meg ;O
Sov godt : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar