torsdag 4. mars 2010

Ågud er det mulig?

Pcen min klikka i går, derfor jeg ikke la ut noe innlegg :P

I går hadde jeg ikke no spesielt å gjøre, derfor sto jeg opp kl tolv, vaska do,vasken,speil, satte på klær til vask, tok ut klær fra tørketrommelen, fyrte i peisen, henta masse ved, hilste på motorsykkelen min, tok de nyvaska klærne og putta dem i tørketrommelen, også gjorde jeg ikke så mye mer enn det egentlig.

Var på trening på kvelden, tenkte det at det her blir sikkert en bra trening. Ja særlig. Vi måtte løpe og løpe og løpe på alle slags mulige måter. Til å med jeg og Malou (vi er målvakter) måtte være med på løpinga. Men jeg trenger jo ikke å løpe, jeg er jo målvakt. Jeg har ikke kondis til å løpe.. Menmen, ellers var det en sånn ca grei trening. Nye trenern vår er veldig flink : )

I dag har jeg vert hos tannlegen :'( Huff, liker ikke tannleger. Kjennes ut som om hele kjeven min er ødelagt :P også har jeg vaska klær også tørketrumla de og fyrt i peisen og henta mer ved.

Var trening i dag også : ) Når jeg kom dit fikk jeg vite det at det bare skulle være Svante (litt mer ekstratrener), og han er jo så snill så da blir det sikkert en læx trening. Ja særlig. Styrke, styrke, styrke, og ikke bare sånn som vi pleier å ha, nei da, vi måtte gjøre ekstra ganger og ekstra lenge og huff. Jeg kommer til å bli en liten muskelbunt snart ; )

Nå har jeg sett på "17 again" igjen. Synes det er en veldig bra film! Anbefales :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar