onsdag 3. mars 2010

Litt bedre

I dag sto jeg opp halv tolv. Da tømte jeg oppvask maskina, fyra i peisen, drakk et stort glass med solo og isbiter, tømte tørketrommelen, satte på en ny maskin med klær, gjorde meg i stand og dro på møte.


Gikk igjennom skogen i dag og da så jeg den her. Kunne ikke la vær i ta bilde, den er jo bare mega søt da :D Lurer på hvem som har laget den. De ga i hvert fall et smil til min hverdag : )


Kroppen er bedre i dag, men kjenner det fortsatt. Og har fortsatt den litt sjuke greia mi. Begynner å bli ganske lei den altså.


Ordentlig fint vær var det i dag også. Sola sto midt på himmelen. Det var minus grader og det blåste litt, men når man sto inne og så ut så det virkelig ut som at sommeren var på vei ; )


Det har også vert litt bedre i dag med andre ting. Eller litt bedre er vel kanskje å underdrive litt. Veit ikke hva som skjer jeg ass, men om sånne hormongiganter fortsetter veit ikke jeg hvor mye jeg tåler.. Men som sagt så var det bedre i dag, og det letta litt på humøret : )


Det ble ikke trening i dag, noe som var mega kjedelig. Men det er trening i morra da : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar