torsdag 25. mars 2010

Innestengt

Jeg har ikke blogga no særlig i det siste og det har nok noe med at jeg har prøvd å skjerme meg litt fra alt. Det skjer så mye om meg, rundt meg, med meg og ja bare masse, noen ganger blir det litt for mye å takle. Ting går opp og ned hele tia, og jeg klarer ikke henge med.

En stor hærlig ting har skjedd! I går tok jeg første turen med motorsykkelen i år. (kommer bilde av den etterhvert).. ÅGUD noe så hærlig, jeg skal aldri ta det forgitt igjen.. Jeg kan virkelig ikke beskrive følelsen jeg får av å sitte på den sykkeln og bare kjøre.. Tok en lang tur i dag bare for å kjøre, det er så utrolig.
Kjørte til treninga i går kveld også, det var veldig gøy :D Ei på laget mitt fikk sitte på en liten prøve tur på parkeringsplassen og det virka som ho syntes det var gøy ;P Trenern min synes ikke at jeg skal kjøre enda, ho meiner at det fortsatt er vinter, kaldt og is på veien... Og når jeg sa det at det er jo jeg som kjører så det er jo meg det går ut over så hadde ho ikke no å si til det. Fotballen er også noe som går veldig bra, jeg begynner å få litt bedre kontat med jentene og jeg klarer å slappa av litt mere når jeg er med dem.

Mamma har vert på besøk fra tirsdag til i dag, det var ikke gøy å se ho dra igjen. Merker det at jeg savner ho. Med ho så var liksom alt så stabilt, jeg visste akkurat hva og hvordan og hvorfor (det er jo untak så klart) men sånn ca i hvert fall.. Den stabiliteten har jeg ikke lenger, i det hele tatt. Jeg er usikker og må gå på tå hele tiden for å ikke tråkke noen på tærne. Det kan bli slitsomt etterhvert. Så det var godt å kunne slappe av litt når ho var her.

Jeg lovte Kristin en e-mail her for en stund sia, den har ho ikke fått. Men jeg skal prøve å få skrivi den snart.. Det er ikke så lett som man skulle tro..

Nå dunker hodet mitt værre enn en basskasse, så nå får jeg vel prøve å roe ned og legge meg... Det ble en kort oppdatering på at ikke alt går så veldig bra for tia, og at noe fortsatt går bra.

-C. Holmen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar