søndag 14. mars 2010

Pai, fotball kamp og steke poteter

Jeg spiste bringebær pai i går :D Har blitt ordentlig glad i det altså. Med masse vaniljesaus :D Men det er ikke helt som pai da, for den her har ikke den vonde bunnen. Her er det bare bær og toppen, og det er bare mega godt ; ) Spises mens den fortsatt er litt varm og kald vaniljesaus. Det er ikke mye som slår det altså :O :D

I dag var det fotball kamp :D Det var ganske gøy : ) Jeg spilte bare andre omgang, men det var nå fin utsikt der også ;P Jentene spilte veldig bra, de begynner å få tak i den nye spille metoden. Og de er bra på et også, vi fikk liksom holdt ballen inne i laget i stede for at man bare skyter vilt. Det er veldig bra, så det kan bli en spennende serie det her :D
I dag var det jo bare treningskamp, men er jo gøy alikevel : )

Prata med Susanne her om natta og da lagde ho seg stekte poteter og kjøtt. Også ble jeg så utrolig sugen på det. I går spiste jeg og onkel kokte poteter og kjøtt, så når jeg kom hjem etter kampen så jeg a det var igjen masse, så da måtte jeg bare steke potetene og varme kjøttet :D

Hihi : )

Jeg har fått en ny medsin, som skal passe på så jeg ikke får panikk-angst, spesielt før fotballkamper. Så jeg tok jo den i dag da, og man blir så trøtt når man tar den så nå sitter je og nesten halvsøver :P Er bare så vidt jeg klarer å holde øynene åpne :S
Så tror egentlig at det bare er natta på meg nå : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar