søndag 28. februar 2010

Fotball, treningskamp

Jeg døør snart. Er så sliten at jeg veit ikke forskjell på opp og ned snart : (
Første treningskampen i dag.. Vi var eleve spillere, så vi hadde ingen innbytter og to av de eleve er keeper. Så jeg og ho andre keepern måtte bytte på å stå i mål og spille ute.
Det morsomste av alt er det at når jeg skulle spille ute, så var ikke det som forsvar e.l., jeg ble putta opp som SPISS! Det må jo være det dummeste man kan gjøre. Men det gikk nå ca bra, hadde ett par bra oppløp og nesten et mål :O
Vi tapte jo, med flere mål. Men det hadde ikke no å si, det var treningskamp også var vi så få og bana var mega dårlig..
Det innlegget her hadde vert mye mer spennende om jeg ikke hadde vert så mega sliten! Helt ærlig! Jeg er å sliten at jeg skal gjøre meg i stand og legge meg, nå! :O

1 kommentar: