søndag 7. mars 2010

Helga

Prata med Susanne på msn i går.. Det var så godt, er alltid godt å prate med ho. Så klart er det jo noen ting jeg ikke helt liker, men sånn er det begge veier. Savner ho så masse. Egentlig hadde ho tenkt å få meg til å ringe, men heldigvis slapp jeg det. Har ikke så mye penger at det gjør no ;P
Jeg kjenner det at jeg og Susanne har fallt mer fra hverandre etter at jeg flytta. Vi prater ikke sammen halvparten så mye som vi gjorde før, og vi prater ikke om halvparten så mye. Men som ho selv har sagt:
Together forever, never apart.
Maybe in distance, but never in heart.
Og ho skal vite det at ho har helt rett. Selv om jeg er langt borte, selv om jeg ikke prater med ho så mye som før og selv om jeg ikke forteller ho alt, så er ho fortsatt den som holder hjertet mitt. Ho betyr mer for meg enn ho aner. Og selv om ho ikke ser det selv så er ho så BRA <3<3<3<4


I dag var vi og fiksa briller til Oliver. Stakkars lille gutten på 5 år må ha briller. Det var vanskelig å finne noen briller til han, enten likte ikke han dem ellers satt dem helt feil på han. Men vi fant da noen til slutt : )

Så har jeg vert hos ei på fotball laget i kveld. Jeg var jo mega nærvøs før jeg skulle dra, så Ann-Mari kom med en Jagermeister til meg. Den roa meg faktisk ned litt. Også fikk jeg med meg litt sprit og kjøpte blandevann. Drakk ikke så veldig mye, men det var greit å ha med for å bare kunne kose dreikke liksom.
Jeg hadde det mega gøy, har ikke hatt det så gøy på lenge. Jeg er sikkert ikke så veldig bra selskap, prater ikke så mye og sånn, men det er mega gøy å bare sitte å høre på de andre prate og høre på alt det sinnsyke de har å si ;P Så jeg har hatt det kjempe gøy. Vi ble ikke så mange, det var litt dumt, men vi hadde det gøy alikevel vi :D

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli ganske trøtt, så får vel legge meg tror jeg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar