mandag 29. mars 2010

Lørdag

I går skulle jeg selge, kaffe, brus, pølser osv for å tjene inn penger til fotballen.. Da sto jeg sammen med to andre på laget.. Når det nærma seg slutten så fortalte de hva de skulle gjøre resten av dagen og lurte på om jeg ville være med. Jeg sa jo så klart ikke nei til det. Så vi dro innom meg så jeg fikk henta meg no klær, så dro vi på butikken også videre hem til ho ene.. Der venta vi på ei til som skulle komme, når ho kom hadde vi allerede begynt å drikke litt og begynt på maten.. Så spiste vi og drakk og hørte på musikk og det var bare kjempe gøy. Så hadde vi den drikke leken "jeg har aldri", da fokuserte vi vel mest på emnet sex og jeg delte vel noen deltaljer som kanskje kunne vert usakt, men nå fikk jeg jo vite endel om dem også så det gikk vel opp i opp.. Tidligere på dagen hadde ho ene ringt til et utested som det er 20 års grense på for at jeg skulle få lov til å komme inn.. Han ho prata med sa det at han trodde ikke at det skulle bli no problem så vi sattsa på det. Dro dit rundt halv eleve, fo å være helt sikker på at jeg skulle få komme inn og det gjorde jeg også. Jeg hadde det så utrolig gøy :D Virkelig! Det var absolutt en bra første gang på byen kveld! Typen til ho ene ble dårlig ut over kvelden så de dro hjem, det var jo litt dumt da, men forstår jo at ho ble med han hjem så klart.. Vi dansa, prata, drakk og bare hadde det kjempe gøy :D Jeg og ei til var vel de som drakk mest, så vi fant ut at vi skulle prøve å shoote.. Vi bestilte i baren og da spurte han hva slags vi ville ha; eple, bringebær eller annanas.. Vi tok da bringebær og det må være det beste jeg noen gang har smakt av alkohol! Jeg kødder ikke engang, en var så jævli godt at hadde jeg hatt penger til det hadde jeg bare sitti å shoota hele kvelden :P
Jeg hadde det helt hærlig med mega bra jenter! Så klart måtte det jo komme noe som skulle prøve å ødelegge kvelden, men heldigvis klarte jeg å legge det bort og ha det gøy med de jeg var med :D Det var virkelig utroli gøy..
Jeg viste fram bilde av Susanne som jeg hadde på mobilen og da ble vi alle enige om at jeg måtte få med meg ho hit sånn at vi alle kunne gå ut en gang:D

I dag har jeg vel egentlig bare vert litt slask, hadde egentlig tenkt meg på trening, men vi var så få at det ble ikke no av. Det var vel egentlig til det beste tror jeg ;P

Vil si i fra til Susanne at jeg kommer til Norge torsdag natt og blir fram til mandag morgen.. Så vi har fredag, lørdag og søndag på oss :D Hva vi skal gjøre får dere vite seinere ;P

Nå får jeg vel kanskje legge meg snart, skal tidlig opp i morra : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar