torsdag 19. november 2009

To farlige planter

Jeg og Ann-Mari var på en sånn stor blomsterbutikk i dag, for at ho skulle kjøpe blomster og lys og pyntegreier til jul. Også har Alexander prata på at han vil gi meg en blomst siden jeg hadde bursdag, så i dag fant jeg den jeg hadde lyst på: Det er en sånn kjøtteter plate, den er kjempe søt og åpner og lukker seg sånn som riktige. Så nå kan bare fluer og andre irriterende småkryp komme, for da spiserr planta mi opp dem med en gang! Dreiv og lurte på hvordan jeg kunne fått fanga sånn fluer og småkryp, for tenk om de er så smarte at de ikke flyr i nærheten av planta mi, da får ikke den mat, så da må jo jeg mate den! Noen kan kanskje finne dette forstyrrende, men for meg er det helt normalt!

Vi dro innom en anne blomsterbutikk på vei hjem igjen og dafant jeg denne søte lille kaktusen. Siden den ikke kosta så mye fant jeg ut at jeg måtte ha den også. For kjøttiss kan jo ikke være helt alene, da blir han jo ensom! Dette finner jeg også som meget normalt :D
Nå har Susanne mst i hele kveld om at jeg måtte legge inn ett innlegg, så da har jeg vert flink og gjort det. Det ble ikke så langt da, men håper ho er fornøyd uansett ; )
Savner deg vennen<3


1 kommentar:

  1. jeg er fornøyd :D Hihi! Savner deg og !! super søte planter :D (haha, holdt på å skrive planeter! <3)

    SvarSlett