søndag 15. november 2009

Huff, har ikke gjort en drit i dag. Kjedelig. Jeg har jo vert på trening da, det var ganske greit - et par brannsår og et par ekstra blåmerker er beviset på det :P Også har jeg jo raka litt løv, det er utrolig spennende! Spesielt når løvet er vått og har fått en sånn mørk ekkel farge :P Ok da, så har jeg gjort litt. Men det er ikke mye det da! Men det blir vel mer i morra får vi håpe : )




Susanne vil ha noen bilder av meg, så da får jeg vel oppfylle ønsket hennes:
Meg og Tasso ligger og er fotogene:P
Her var jeg og Susanne en tur på fjellet,
her hadde jeg akkurat bada:P
Oooo.. Så tøff ;P

I solariummet med Susanne. Ho tar sol og jeg venter :D

Jeg er egentlig ikke no glad i bilder av meg sjøl, men å oppfylle Susannes ønsker er jeg villig til å gjøre så godt det går : ) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar