søndag 22. november 2009

Fotball cup

Ja, i dag har det vert fotball cup med damelaget. Siden den faste keeperen dems var sjuk så skulle jeg spille fast. Jeg gleda meg veldig og var veldig nærvøs. Før den første kampen var jeg så nærvøs at jeg ble fysisk dårlig, det var bare så vidt at middagen fra i går ikke kom opp. Det er faktisk helt sant. Den første kampen skulle spilles mot det beste laget i hele gruppa vår. Vi forventa vel egentlig å tape, så vi gikk inn i kampen bare for å gjøre vårt beste og være fornøyd med det. Jeg var så nærvøs at det var bare så vidt jeg klarte å puste, helt jævlig. Men jeg spilte faktisk utrolig bra, jeg overraska meg sjøl utrolig. Jeg tok alle ballene, fikk et par spark og sånn, men det overlever jeg. Bare et halvt minutt før slutt klarer vi å få inn et mål, så da gikk vi hylende av bana. Kjempe fornøyde. Neste kamp spilte vi kjempe dårlig. Jeg slapp inn to må, det første skulle jeg ha hatt og det andre hadde jeg nok ikke hatt sjanse på i det hele tatt. Det var en veldig nedur. Siste kampen spilte vi bedre, så absolutt. Men tror nok jentene ikke ville tape, så de tok i litt for mye. Det andre laget fikk straffe, og det ble mål. Utrolig irriterende med tanke på at jeg var borti ballen. Så det ble tap de også. Menmen.. Laget brydde seg ikke så veldig mye om det (altså de ville jo vinne så klart, men de er ikke dårlige tapere) og det hjalp litt på humøret mitt også. Jeg fikk masse ros, det er jo gøy det hvis man fortjener det. Greit nok den første kampen for da spilte jeg faktisk veldig bra, men de to andre var ikke no å skryte av for å si det sånn.. Jaja.. De på laget var utrolig snille mot meg i pausene, de spurte m jeg ville være med, enten det var å gå en tur eller sette seg. De prata masse med meg og tok meg med i samtalene. Det var veldig godt. Jeg liker de fleste på laget, alle er liksom så snille også kan de tulle og har det gøy hele tiden : ) Det gir en god lagånd (eller hva det heter forno:P)
Men nå er jeg sliten og tror nok jeg skal ta og finne senga snart : )
God natt alle sammen : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar