mandag 9. november 2009

Da var den bursdagen ferdig

Ja, da var den bursdagen ferdig. Var ikke no store greier egentlig. Det skjedde ikke no som kunne måle seg med å prate med Susanne på tlf. Jeg sto opp og dro på møte til kl 11, etter møtet dro jeg på et megastort kjøpesenter og gikk rundt der aleine en stund. Fikk kjøpt bursdagsgave til Alexander og julegave til Susanne, så noe fikk jeg jo ut av det. Når jeg kom hjem igjen var det ingen hjemme, så da satt jeg her aleine da og koopa på pcen. Men så kom jo min reddende engel og ringte meg :D Så prata jeg med ho en liten stund (det er Susanne jeg snakker om altså; )). Etter hvert kom onkel og han henta gutta i barnehagen, jeg satt nå fortsatt på rommet mitt. Så kom Ann-Mari hjem så vi spiste middag og etter det kjente jeg at jeg var nødt til å komme meg ut litt, så da gikk jeg en tur i mørket. Det var ordentlig godt : ) Og nå får ca en time siden ringte Susanne igjen, vi fikk en lang god prat hvor vi begge fikk ut frustrasjon og sinne og vi fikk le masse med hverandre<3 Nå håper jeg ho har lagt seg så ho kommer seg opp til skolen i morra : )

Her er da noen gaver jeg har fått :
Fra mormor og bestefar 1000 kr.
Som jeg brukte på fotball innesko og
en kjole. Er ikke så ofte man får sett det ; )
Av Oliver fikk jeg en av bilene hans :P
Så heldig var jeg at jeg fikk -for alltid- en av de dyrebare
bilene hans :D Det var litt søtt da<3
Onkel og Ann-Mari hadde med seg røyk til meg hjem fra syden.
Det er jo alltid bra med ekstra røyk.

Også har jeg fått 900 kr av pappa og Mona (kona hans).
Det kan man jo si at var helt utrolig. Men ikke dumt, ikke dumt :P

Ellers så tror jeg ikke jeg har fått no mer. Untatt turen til Göteborg da av mamma! Tusen takk : )
Jeg har fått ganske mange mld i dag, så er ikke misfornøyd med det altså, men kjenner at det gjør veldig vondt at en av de viktigste har glemt det : ( Menmen ho hadde sikkert mye å gjøre i dag så ho ikke har fått tid :' )


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar