onsdag 4. november 2009

Jeg har blitt savna

Jo da, nå har jeg vert i Göteborg siden søndag og gutta viser virkelig at de har savna meg. Her sitter Alexander oppå meg i stolen<3>





Som sagt så har jeg jo vert i Göteborg i noen dager. Jeg var der sammen med mamma, vi bodde på hotell og var ute litt i byen og rundt omkring.





Et sted vi var heter universeum. Det var en blanding av regnskogen og klimaet der, havet og rommet. I regnskogen hadde de blandt annet en mega søt apekatt. (Bilde er litt dårlig fordi den ikke ville komme nærmere:P).







De hadde en skildpadde som lå og sola seg : ) Den var kjempe stili, også så vi den gå bortover og den gikk faktisk ganske fort (trodde de liksom skulle være mega treige jeg ;P).







De hadde også en egen avdeling som de kalte dødelige skjønnheter. Der var det mange forskjellige typer slanger og noen edderkopper da, men jeg liker slangene best. Er ikke de tre her fine? Mamma gikk jo med flere meters avstand fra dem, ho klarer ikke engang se på dem : )


Siste kvelden skulle vi liksom spise bursdagsmiddag (jeg blir jo 19 år på mandag). Jeg er jo utrolig kresen når det gjelder mat, så jeg ba om bare biff og pommes frites også kommer han mannen tilbake med biff og pommes frites i en fin liten bukett :D Hihi, det var bare kjempe gøy ; )

Også desserten da :D Vanilje is, krem, jordbær, rips og to tynne sjokolade stenger :D Det var kjempe godt! Det var jo så klart biffen også da ;P

Alt i alt har jeg hatt det ganske bra, så klart har jo ting surra i hodet mitt, men det har vert mer rolig rundt meg og jeg har hatt muliheten til å slappe av litt : )

1 kommentar:

  1. du kan være trygg på at du er savnet her og, og her har du ikke vært på evigheter.

    ser ut som du har kost deg da, det er bra

    elsker deg vennen
    <3

    SvarSlett