søndag 8. november 2009

Tilbake til normalen, nesten i hvert fall

Nå har jeg akkurat hatt en lang, kjempe bra prat med Susanne :D Ho ringte meg to minutter på tolv for å ha muligheten til å snakke med meg de siste minuttene før jeg ble ferdig med å være 18 år og gikk inn i 19 år :P Også ville ho vel være den første som gratulerte meg, og det gjør meg ingen ting! Tror ikke jeg kunne fått en bedre gave enn det!, det å bare sitte å prate med ho, le med ho, få ut litt frustrasjon og sinne. Spesielt den delen med frustrasjon og sinne er veldig godt, for her har jeg ingen som jeg kan snakke med om det. Ååå... Jeg savner ho såå utrolig masse<3 Takk bestevennen min<3

Men tilbake til det innlegget egentlig skulle handle om: Nå er ting tilbake til normalt, mormor og bestefar har dratt og onkel og Ann-Mari har kommet hjem igjen. Så klart er det helt hærlig å slippe alt maset til mormor og bestefar, men nå som onkel og Ann-Mari er tilbake igjen så kjenner jeg en litt sånn kjølig stemning. Så klart hjelper jeg jo til å holde den kjølig jeg å, men skjønner ikke helt hvorfor den er der.

Uansett, nå begynner jeg å bli flink på trening, denne uka har jeg vert på begge treningene. På torsdag hadde vi nesten bare sånn styrketrening og jeg må innrømme at jeg er støl enda :P Huff så vondt det gjør :P Men fikk løsna opp litt i dag da : ) I dag spilte vi mestaparten og det var ganske godt å få trena, men ikke trene for hardt ; ) Hihi, jeg er litt lat da ;P
Det er også veldig godt å få kommet ut og dra på trening, for det blir så mye fokus på problemene mine og det negative at jeg merker jeg begynner å bli veldig veldig sliten av det:S Og da er det jo så klart godt å få spilt litt fotball og ikke tenke noe på det : )

Jaja, så da var jeg 19 år da. Det føles ikke no spesielt spennende egentlig. Det eneste som har utmerka at jeg faktisk har bursdag er det at Susanne ringte meg. Men nå har jeg ikke hatt busdag så lenge heller da ;P Jeg få komme med en oppdateringnår dagen er ferdig, så får vi se om det skjer noe som kan måle seg med samtalen med Susanne (tviler ;D).

God natt alle sammen :D Hurra for meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar