mandag 22. februar 2010

Endelig hjemme, på ett sett

ååh.. Endelig hjemme.. Etter DEN lange reisa.. Satte meg på toget kl tre i dag og er framme nå.. Det er gøy, NOT.
På grunn av mildt sagt snømengder måtte jeg ta buss fra halden (dvs siste stasjon før sverige), det tok jo ikke lang tid. Toget før tok jo også mega lang tid da.
Så jævli mye snø har det kommi her at toget ikke går, det er jo sinnsykt :O

Det var jo ikke gøy å reise fra Lillehammer igjen, det var det så absolutt ikke. Men jeg har hatt det kjempe bra sammen med Susanne : ) Første natta så sov ho hos meg og da hadde jeg mega mareritt, så når vi sto opp var det jo ikke så gøy. Men det gikk bedre etter hvert og det var den eneste natta jeg hadde mareritt. Heldig hvis. På lørdag så vi på en mildt sagt treig film: The hangover. Den nærmer seg en av de dårligste filmene jeg noen gang har sett tror jeg. De klarte ikke engang å spille fyllesjuke, ble ordentlig skuffa over den filmen altså. Men så var det en anna film vi så på, opptil flere ganger i løpet av to dager: The proposal :P Den er så urolig bra, ler like mye hver gang jeg altså :D
Ellers så gjorde vi ikke sånn veldig mye, vi kosa oss sammen. Bare var. Lørdag lagde vi oss en god middag. Ikke det at noen av oss var sultne, for godteriet som vi hadde kjøpt spiste vi opp før maten ;P Det ligner på meg og Susanne på en prikk ;D
Det er alddri gøy å si hadet, men for meg gjør det ekstra vondt å si hadet til Susanne. Ho er jo min bestevenn, min bedre halvdel og så absolutt min mer spennende halvdel :D
Savner deg vennen<3<3

Fikk møtt Kristin en kjapp tur i dag å :D Det er jo alltid bra å se ho. Ho lyser opp som en sol i mørket <3
Stine var også på basen når vi var innom, så ho delte en av sine historier. Og det blir aldri kjedelig!.

Nå er jeg sliten etter en lang lang reise.. Så tror jeg bare skal kose meg med en film ell no : )
God natt allesammen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar