mandag 1. februar 2010

The times we had


  • Da var den lang helga over. Lillehammer-cup. Første året jeg ikke var med å spilte. Det kjentes rart. Pernille (halvlillesøstra mi), er kjempe flink til å spille fotball. Virkelig.
  • Susanne; Det var hærlig å se ho igjen i helga. Men noen ganger føles det som at det hadde vert best og ikke komme så ofte, det gjør så vondt å si hadet. Det er ikke meininga at vi skal si hadet i vårt vennskap.. Skulle ønske jeg var så sterk som deg vennen, da hadde vi ikke trengt å si hadet. Men jeg er ikke det, jeg skal prøve å bli det, men jeg er ikke det nå.
  • En dag Susanne, da skal det bare være oss to igjen! Oss to mot Verden<3
  • Kristin; Jeg har ikke blogga så mye om Kristin. Ho er verdens beste dame. Ho jobber i ungdomsbasen i Lillehammer som utekontakt, en jobb ho passer veldig bra i. Jeg tror ho er skapt til den jobben. Ho har en mann (men er ikke gift) og to barn, men det er privat info så det har jeg vel ikke så veldig mye rett til å legge ut. Men uansett da, jeg ble kjent med Kristin for 5 år siden. Etter det så har ho vert den personen jeg alltid kunne regne med at var der for meg, uansett. Jeg har brukt masse tid sammen med ho, og ho har vert til veldig stor hjelp for meg.
  • Nå er det veldig vanskelig for meg å kunne få hjelp av ho, jeg er så langt borte. Ja, det finnes telefon og det finnes internett, men noen ting er det ikke så lett å si og da har det vert så greit med Kristin for selv om ho sier at ho ikke kan lese tanker, så er ho alikevel veldig flink til det. Det finnes ting i hodet mitt nå som jeg ikke har kontroll på og som bare roter rundt, ting som jeg bare kan snakke med Kristin om (noen ganger veit jeg ikke om jeg kan det engang).
  • Det var utrolig godt å møte deg igjen Kristin, så utrolig lenge det er siden sist. Jeg håper det ikke blir så lenge til neste gang! Savner deg vettu <3

  • Jeg dro til Moss på torsdag. Natt til fredag sov jeg mega dårlig, natt til lørdag sov jeg lite fordi vi skulle opp tidlig, det samme natt til søndag. Jeg sov max 10 timer på tre netter. Så på søndag var jeg mega dårlig, virkelig ordentlig dårlig både fysisk og psyksik. Vi dro fra Lillehammer ca klokka tre på søndag, jeg sov fra da til ca klokka eleve neste dag. Jeg var våken når vi stoppa på en bensinstasjon en liten stund, så våkna jeg når vi kom fram til Moss. Da gikk jeg og la meg i senga med en gang, etter en stund kom pappa og lurte på hvordan det gikk, også sovna jeg igjen helt til neste dag.. Jeg har mildt sagt fått sovi litt, heh. Alikevel skal jeg legge meg nå, kjenner for å bare sove..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar