onsdag 24. februar 2010

Pusekatter

Var ute og gikk i dag og da møtte jeg på to mega søte katter.. Først så så jeg bare den på første bilde, men når den kom trippende bort kom den andre også :D Og de likte å få kos

Stakar, er no rart med øret sitt :(
Hihi, var litt tøff med den sjeive stripa i ansiktet ;D

En liten pause fra kosen : )


Den her var jo så tøff at den ville sitte på fanget:D


Stoooort kyss *Hjerte*
Hadet bra pusekattene :')



Ellers så har det ikke skjedd så veldig mye spennende i dag, jeg rydda det jeg hadde hatt med meg til Lillehammer, gikk en laang tur i det mega fine (men fortsatt litt kalde) været, var på apoteket og en liten tur innom butikken og tok en ekstra tur rundt i området på vei hjem.
Var på trening i kveld, det var litt læx i dag :P
Har sett på en skummel, ekkel og udigg film.. Scar heter den. Bror sa at den ikke var så veldig bra, men jeg må nå si at den var ikke dårlig heller.... Fikk mitt blod til å fryse litt i hvert fall..
Nå har jeg så vondt i hodet at jeg må bare legge meg : ( Stakar hodet mitt -nei vent litt! det er jo hodet mitt som gjør vondt, det skal ikke få no sympati, det er meg det er synn på! ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar