torsdag 25. februar 2010

Onsdag

I dag skulle jeg på møte kl.9.. Det gikk ikke så bra.. fem på ni våkna jeg av at A-M og Alex var rett uttafor døra mi. Tipper jeg ble irritert da! Jeg ringte til Eva-Lena (ho jeg skulle på møtet med) og forklarte, ho sa at det gikk bra også avtalte vi å møtes kl to i stede.. Jeg jeg gjorde meg kjapt i ordning og tok bussen til mitt vanlige onsdags møte kl ti.. Det er vel mer en gruppe, vi er flere som sitter og prater om det vi sliter med osv. I dag kom ei som egentlig har slutta, sånn for å hilse på og pga. at Inger døde (Inger var en av to som jobba med gruppen). Det var gøy å se ho igjen.
Vi blir jo ganske knytta når vi er med i gruppen så etter på gikk jeg og to til ut og spiste lunsj. Det var veldig gøy å bare prate litt løst om alt mulig. Jeg fortalte dem et par ting, sånn for å høre hva de mente om det og heldigvis så var de enige med meg. Det var godt å få vite at det var flere som var enig med meg i de tingene.
Etter det så gikk jeg da til det andre møtet med Eva-Lena.. Det var jo kjempe spennende

På vei hjem hoppa jeg av bussen i firkanten for å gå innom apoteket og hente min medisin. Når jeg da gikk derifra så møtte jeg på en nydelig liten kattepus :D
I dag var det bare denne, og den var jo enda mer trygg på meg så den klatra opp i fanget mitt med en gang :P Siden det er andre gangen jeg møtte den så fant jeg ut at jeg må jo gi den et navn. Så nå heter den: Stripa :D
Den var også mer vanskelig å bli kvitt i dag, når jeg skulle gå i går så satt de bare fint og så på. Men i dag så fulgte Stripa etter meg, så jeg måtte gå tilbake flere ganger før den ga seg. Men Stripa er jo fin da *Hjerte*
Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag, var på trening i kveld. Det var mega kaldt og uten hansker ble det fort veldig ubehagelig. Men jeg begynner å bli så vant med smerte nå at det gikk ikke lange stunda før jeg ikke tenkte no over det i det hele tatt..
Nå er jeg hjemme i senga, ferdig dusja og små trøtt. Så det blir vel natta snart vel :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar