søndag 20. september 2009

Positivt

Mamma og Jonny kom i dag, og siden de kjørte motorsykkel så ville Jonny at vi skulle kjøre en tur. Det var helt hærlig å kjøre igjen. Nå har jeg ikke kjørt no særlig utenom en snabb tur på butikken, så det var kjempe godt å kjøre en litt lang tur og kjøre litt fort og virkelig kose seg : )

Kristin ringte meg i stad, jeg sendte melding til ho i går og fortalte om noe som hadde skjedd. Så ringte ho meg i dag for at vi kunne prate om det og jeg kunne fortelle litt hva som skjer. Det er alltid godt å høre stemmen hennes, det gir en viss varme. Også er det så gøy når ho kan ta ting alvorlig, men alikevel tulle litt innimellom : ) Ho er en veldig hærlig person.

I morra er det kamp :S Gruer meg :P Må opp kjempe tidlig så burde vel kanskje legge meg snart ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar