søndag 20. september 2009

Janie

Jeg var så trøtt når jeg våkna i dag at jeg ville virkelig ikke stå opp, men jeg måtte for å rekke kampen. Kampen gikk rett i dass for å si det mildt. Vi tapte 10-0. Til mitt forsvar så kom de alene mot meg nesten alle gangene. Jeg hadde noen bra reddninger som jg er fornøyd med og ett par av målene mener jeg at jeg burde hatt. Vi hadde bare en innbytter så laget mitt ble veldig fort slitne og forsvarer var ikke sitt beste i dag for å si det sånn. Det andre laget var også veldig bra, men jeg tror nok at hvis vi hadde hatt litt flere spillere så kunne vi nok kanskje gjort det litt bedre.

Når vi kom tilbake fra kampen så var det rett til middagsbordet og midt i middagen ringer telefonen. Det var Janie ei av jentene på laget og storesøstra til en kompis av Oliver. Ho lurte på om jeg ville være med og spise pizza sammen med ho og noen av jentene. Det var ikke så veldig lett å si nei til ho så da ble jeg med og jeg var mildt sagt nærvøs. Men Janie kom, så vi til følge og ho prata litt med meg så jeg ikke skulle føle meg uttafor. Etter pizzaen ville ho se på film, så vi dro hjem til ho og så på en film. Det var faktisk veldig koselig og jeg hadde det ganske gøy. Jeg er nok ikke så veldig bra selskap, for snakker ikke så veldig mye for å si det sånn, men det virker det som at de liker meg ganske godt i hvert fall.

Det har vert en ganske bra dag. Nå er jeg mega trøtt og tror jeg kanskje skal legge meg snart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar