søndag 13. september 2009

Kort oppsummering

Ja, jeg har jo ikke kommet med noe nytt innlegg her på en god stund. Det er ene og alene for at jeg har vert så utrolig nede den siste uka. Jeg har ikke følt for å gjøre noen ting egentlig. Og gjør fortsatt det. Skulle ønske jeg kunne klare å gjemme det inni meg så det ikke hadde gått ut over alle rundt meg, men jeg klarer virkelig ikke. Skulle også ønske at jeg hadde en logisk forklaring på hvorfor jeg føler meg sånn, men det har jeg altså ikke..

Har vert i Norge i helga for bror har hatt konfirmasjon, det var veldig gøy. Men skulle ønske jeg hadde hatt litt mer energi, for det trengtes. Masse folk, masse gaver til bror, masse mat (:S), masse kaker, bare generelt masse som skjedde hele tia. Selv om han kjeda seg litt så tror jeg at bror hadde en gangske ok dag og det er jo det som betyr noe.

Møtte også Susanne en liten tur når jeg var i Norge. Det var utrolig godt å se ho igjen, selv om det ikke varte så lenge så er jeg glad for hvert sekund<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar