mandag 7. september 2009

3 år


I dag, altså 06.09, har jeg og min bestevenn Susanne vert venner i 3 år. Så vi feira så godt vi kunne. Vi fant ikke på noe sånn veldig spesielt, men bare var oss to igjen og koste oss sammen. Jeg dro ned til leiligheta til Susanne etter at jeg hadde stått opp og gjort meg i stand osv., så satt vi der en stund og prata masse og lurte på hva vi skulle gjøre. Så vi fant ut at vi kunne dra på Nikkers (en cafè) for der hadde de en kjempe god kakao som Susanne mente at jeg måtte smake, men når vi kom dit fant vi ut at det var visst stengt på søndager. Så da bare gikk vi en tur igjennom byen også satte vi oss på trappa uttafor basen og tok en røyk og mimra alle de gangene som vi har sitti der. Når vi kom tilbak til leiligheta spiste vi litt også bare satt vi og prata om alt og ingenting og fortalte o ting som hadde skjedd, og vi fikk ut litt frustrasjon begge to, også hadde vi så klart på TheVoice. Er egentlig ganske fornøyd med dagen, men den endte så alt for fort.
Nå får jeg prøve og legge meg også benytte den lille stunda jeg har igjen med Susanne i morra før jeg dra.
Er så utrolig glad i deg Susanne<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar