mandag 25. januar 2010

Mørkt i natten

Hahaha. Tidligere i kveld så måtte jeg på do, så jeg sto å trippa og venta på at Ann-Mari skulle bli ferdig på badet. Når jeg endelig får satt meg på do blir alt helt svart. Da gikk lyset. Uttafor døra hører jeg Oliver rope at han er mørkeredd også kommer jeg på Alexande som ligger under senga si og jeg er den eneste som veit det.. Jeg stresser som faan, men akkurat når jeg har satt på vasken hører jeg at han roper, så da var jo det greit.. Etterpå finner jeg ut at hele jævla området er svart! Hahaha.. Jeg ser ut av vinduet og inn i andre hus at alle tenner stearinlys og greier. Det var bare mega gøy, det varte bare i en halv time ca, men alikevel.. Mega mørk ute og mega mørkt over alt :P Også måtte det skje akkurat når jeg satt på do, det kunne jo ikke venta sånn ett minutt da :P

Jaja, syntes det gjorde kvelden litt mer spennende. Nå tror jeg faktisk at jeg skal legge meg, har utrolig vondt i hodet også får jeg prøve å ikke sove i hele morra :P Hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar