lørdag 23. januar 2010

Lillehammer

Ja, nå er det ikke lenge til jeg kommer til Lillehammer igjen :D Gleder meg masse. Det jeg først og fremst skal i Lillehammer er være med som ekstra trener for laget til halvlillesøstra mi. Det er første året ho er med på Lillehammer-cupen. Så det blir jo spennende, må si at jeg hadde ikke sett for meg meg selv i en trener posisjon :P

Men jeg skal også: ha Susanne festa fast til meg uansett hvor jeg går<3:D, møte Kine :D det er bare blitt så altfor lenge siden, og så klart skal jeg møte Kristin og få den store klemmen som ho driver og prater om ;P

Det blir nok bra : ) Reiser til Moss på torsdag kveld, så reiser jeg sammen med laget til Lillehammer på fredag, veit ikke når vi kommer fram..

Ellers så skjer det ikke så veldig mye. Stakar lille Alexander ble dårlig i natt så han spydde i hele senga si. Han er fortsatt dårlig, men han vandrer nå rundt i huset med en pose -for sikkerhetsskyld- og prøver å finne ut hva alle andre driver med :D Han er jo god da<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar