onsdag 23. desember 2009

Julestress

Jeg og Ann-Mari var på butikken i dag for å handle litt
mat og diverse. Det var utrolig mye folk, men det var verdt
det, for jeg fant de utrolig fine øredobbene her (nå er det
et dårlig bilde men). Virkelig fornøyd :D


Jeg har også hengt opp Cola speilene mine,
som jeg kjøpte for en mnd sia ell no :P
Men nå er de i hvert fall oppe :D

Også har jeg pynta de siste pepperkakene
i dag. Det her er pepperkakemannen min.
Han ser så utrolig deilig ut, kan'ke vente
på å bare spise han opp ; )

Også...... Trommevirvell..... Har jeg farga
håret mitt igjen!! :D Det var så godt, for nå
så det virkelig ikke ut altså. Jeg har ikke
forandra på det bare farga opp igjen, men er
stor fornøyd for det jeg ass ; )


Hadde også en prat med Kristin når jeg var på butikken, ho ringte meg midt i det hele :P Men det gikk så fint så, jeg bare dreit i alt anna og prata med ho jeg ;P Haha. Det var veldig godt å få prata med ho igjen, har blitt veldig lenge nå. Men ho har jo mye å gjøre med jobben sin og ungene, så jeg forventer jo ikke at ho skal ringe meg hver dag liksom :P Da hadde jeg nok blitt litt bekymra for at ho ikke hadde hatt no liv ;P
Nei da. Det var hærlig å prate med ho <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar