onsdag 16. desember 2009

Det snør, det snør

Jess da, så kom det snø hit å. Er jo ikke mange cm, men uansett.. Guttan synes jo at det er kjempe bra. Jeg for min del kjenner at jeg ikke bryr meg. Jeg orker ikke bry meg. Jeg er så fysisk dårlig at jeg blir depresiv av det. Har vert sjuk i litt over en uke nå, og jeg orker snart ikke mer. Føler meg helt forjævlig hele tia. Var hos legen og fikk penselin mot streptokokker og urinveisinfeksjon, det har så å si gått over. Nå er jeg bare spykvalm hele tia og har en sånn liten hodepine som ligger på lur og værker non stop. I tillegg til at jeg har vondt i hele kroppen, sånn typ at det kjennes ut som om jeg har detti ner en trapp ell blitt påkjørt av en lastebil ell no. Det er virkelig ikke no godt og jeg klikker snart. Hvis ikke jeg kan bli bedre snart kommer jeg til å stappe i meg så mye smertestillende at jeg ser forskjell på opp og ned.

Også var det jul snart da. Jeyy.. Og vi hopper og danser og gleder oss som små barn (NOT).. Nei da, det blir sikkert bra. Det bli bare så utrolig mye ekstra styr ut av det. Og så mye ekstra tanker og følelser som må takles.

Nå ærklærer jeg det for offisielt : Jeg kommer til Norge på nyttårsaften! Det er helt sikkert, med mindre noen slår seg vrang da. Men en ting er sikkert og det er at jeg skal i hvert fall ikke gjøre noe som kan hindre meg fra å dra. Bare tanken på å kunne sitte i leiligheta til Susanne, bare vi to, også opner ho julegavene ho får av meg, også spiser vi sikkert no god mat (det vi gidder å lage), også sitter vi og prater og prater og prater og bare er to bestevenner som får feire nyttårsaften sammen igjen. Og denne ganger skal jeg ikke fucke det opp sånn som jeg gjorde i fjor. Nå har jeg heldig hvis fått denne andre sjansen til å få feira nyttårsaften sammen med den personen som betyr mest for meg og få en hærlig feiring også.. Nothing is going to destroy that!

Grunnene til at jeg ikke har blogga så mye er jo fordi jeg har følt meg så jævli, men nå har jeg fått så mye pes fra Susanne så da var det vel på tide med en innlegg ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar