lørdag 26. mars 2011

I dag har vert en ganske bra dag, det har ikke vert så mange av de den siste tia.
Jeg sto opp allllllllt for tidlig, det var ikke spesielt gøy, dro for å selge pølse osv i en butikk som sponsrer mitt fotballslag.. Når jeg var ferdig med det, dro jeg og Patricia til överby, kjøpesenter, vi gikk rundt litt også satte vi oss på en benk. Jeg satte meg tillrette la hjelmen på gulvet og la beina oppå. Satt ordentlig godt og bare så på alle som gikk forbi, prata og bare slappa av.

Etter en liten stund så gikk vi og Patricia spanderte kake, også så på fasion show :P Det var noen som viste fram klær fra de butikkene som var der.. Så kjørte jeg Patricia til kjærsten.

Nå er jeg hjemme en tur før jeg skal opp til onkel og A-M og spise taco, det er veldig tomt i lommeboka. Så jeg tar i mot det jeg kan få ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar