søndag 25. juli 2010

Lillehammer bilder

Og nå er jeg sånn :D Det ble faktisk jævli tøft :D
Så ble jeg sånn..

Først så jeg sånn ut..


Susanne(L)



Jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å like den her,
men den var faktisk jævli god :D




Susanne fikk nytt speil i bursdagsgave :D






Snakk om å være glad i vann :P
Men Susanne drikker bare vann da, så kan jo egentlig forstå det






Voss vann :P Noe så latterlig;P






Casandra pusen til Susanne :D Ho er jo så fin









Se så flink jeg er til å rydde :D









Huff, som jeg roter :P









Casandra, pusen til Susanne, sin første fangst :D
Jeg er bare glad den var død når ho kom inn med den :P


Jada, så det var den turen til Lillehammer. I går, lørdag 24.07, var det et år siden jeg flytta.. Det føles ganske rart for å være ærlig. Tia har gått så fort. Jeg har savna livet mitt og Susanne helt siden jeg flytta, men i det store og det hele så tror jeg at det var smart å flytte. Det har vert veldig vondt, men jeg er glad jeg ikke har mista Susanne selv om jeg flytta. Da hadde jeg nok flytta tilbake med en gang, kan ikke risikere å miste min bestevenn(L)

Da kom det en liten oppdatering pluss litt bilder : ) Jeg fikk ikke gjort det før i dag siden pcen min kom fra norge i dag med mormor og bestefar.. Men nå har jeg fått lagt ut litt alikevell :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar