tirsdag 22. juni 2010

Sannheten

I morra skal jeg gjøre noe som faktisk er ganske vanskelig for meg. Jeg skal fortelle sannheten. Jeg har løyet så mye at det har blitt en vane, om alt fra hvordan jeg har det til små greier som hvorfor jeg kom forsent.... Det er ingen bra vane, jeg er fullt klar over det. Men det har blitt så vanskelig å ikke gjøre det, det har på en måte vert lettere.
Men uansett da, i morra skal jeg si sannheten. Uansett. Så hvis noen spørr meg om noe, må jeg svare sant. Det kommer helt sikkert ikke til å bli sånn at alle kommer og spørr meg om alt, men hvis noen spørr om no så får jeg nå bare være ærlig da..
Jeg tror det kan bli vanskelig, men jeg føler at det er et stort framskritt å gjøre det. Da kan jeg få muligheten til å lære meg å ikke gjøre det lenger : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar